Sunday, January 01, 2006

EMA JA LAPSE TELEPAATIA

"Issi," painas Marta. "Go, Kiki, go... trees!"
ja niimoodi kohe tükk aega järjest.
"Mida ta mult tahab?" ahastas Justin. "Kas sa saad aru, mis ta tahab?"
Ma üritasin keskenduda ja järsku tuli jumalik nägemus. "Ma arvan, et ta tahab, et sa paneks peale Kiki filmi selle koha pealt, kus rahvas karjub "Go, Kiki, Go" ja siis sõidab Kiki luua seljas suurte puude kohal...?"

Justin läkski proovima, pani selle DVD peale ja otsis stseenide valikust välja väikese nõia õhkutõusmise ja puude stseeni.
Marta rõõmukisa ei jätnud kahtlust. Just seda palvet ta oligi üritanud meile edastada.

Mina mõtlesin hiljem: kust ma seda küll teadsin? Ma pole oma arust seda multikat kunagi õieti vaadanudki, olen niisama korterit koristanud või omi asju lugenud-kirjutanud, kui Marta oma Kikit vaatab.
Ja nüüd järsku teadsin nii täpselt seda stseeni, mille kohta ma ei teadnudki varem, et ma seda tean.
Ema süda talletab ikka palju rohkem infot, kui ise arugi saaks ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home