Monday, October 02, 2006

Kaks kavalat hetke



Viimasel ajal on Marta päris kavalaks läinud. Näiteks:

Külas on väike Sanna, kes oma emmega on meie WCsse sulgunud (teadagi, mis asja ajama). Marta tuleb ja palub minult: „Tahan vaadata Sannat.” – „Ei saa praegu.” Siis tekib Marta pilgus tuluke ja ta teatab paanikaga: „Oioioi! Mul on pissihäda!”
See on muidugi võlusõna, kiirelt saab WCsse sisse murtud ja rahulolev lapsuke potile istutatud. Seal ta siis istub ja vaatab ahne huviga Sannat, kes väikese poti peal istub.
Mingit häda tal muidugi polnudki.

---

Aga ka minu kavalus on kasvanud. Ma tean, kuidas Martat kõige paremini sööma saab. Kui ta vaatab oma toitu ja songib pika hambaga, siis tuleb talle otsustaval ilmel läheneda ja teatada väga resoluutselt: „See on minu oma!”
Oluline on toon. See peab olema väga võitluslik.
Kohe tekib Martasse võitlusvaim ja ta teatab: „Eeei, ei ole! See on minu oma!" Ja hakkab toitu kiiresti suhu kühveldama.

4 Comments:

Blogger Reede said...

Ma juba kujutan ette, milliseid lugusid ta viieaastaselt oskab vesta, et oma tahtmist saada :)

2:40 PM  
Blogger Helen said...

hihhii, mul oli kunagi koer Sulli kes alles siis sooma hakkas, kui teesklesid talt toidu ara varastamist. tuli lihtsalt meelde, loodetavasti polnud liiga kohatu :).

4:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

...Ja nagu vanarahvas ütleb: põrsad söövad koos paremini.
Kui võtad ühe sea, siis see songib kärsaga oma toidu sees ja valib toitu, aga kui võtad kaks siga, siis need ahmivad süüa teineteise võidu ja kasvatavad pekki.

5:37 AM  
Blogger Altair said...

See omanditunde ära kasutamine lapse sööma saamiseks on üsnagi levinud, muide. Meil käib ka juba ammu peaaegu kolmeaastase poja sööma saamine samal meetodil:
"Poja sööb ära?"
"Ei taha!"
"Ahah. Emme/issi sööb siis ära?"
"Ei! Poja sööb ära!" ja hakkabki sööma

3:15 AM  

Post a Comment

<< Home