Thursday, March 16, 2006

mis nimeks?

Täna on olnud üks igavesti raske päev. Õhtu eel suutis Marta veel kätte saada köögikapist müslikarbi ja enne, kui ma vahele jõudsin hüpata, oli kogu köök ja esik müslipuru täis...

Ma juba hakkasin aimama, et see raske päev peab millegi heaga lõppema.
Istusime siis kahekesti Marta joonistuslaua taha, tema sodis rasvakriitidega ja mina võtsin pliiatsi.
Ja mõtlesin välja uued tegelased, kes mind inspireerivad:
Need on sellised tolmurullikestes elavad tegelinskid, ma ei ole neile veel nimesid välja mõelnud (selles mõttes, et nad ei ole putukad, ega ole nad ka hobused, ega ole nad ka muumitrollid... MIS NENDE NIMI SIIS ON?)


Kirjutasin kohe otsa ka lühiülevaate nende seiklustest - kui kunagi aega on, kirjutan lahti ja rohkem.

Nad elavad diivani taga, kapi otsas ja mujal tolmu sees.
Ja nüüd on mul väga hea lendlev tunne ;) Selline mõnusalt loominguline.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mulle tundub, et need on Toraatsikud. :)

3:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tolmarid?

5:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Minu meelest on need Trullid...

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Äkki need on tegelikult Bellukesed? (lmselt ei ole, aga see sõna kõlab nii hästi ja keegi võiks seda ju kandagi..)

7:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm. Selle jutu peale meenub kohe T.Pratchett ja "Vaibarahvas" säitsmoonikud, thunorgid jne :)

10:33 AM  

Post a Comment

<< Home