Saturday, January 21, 2006

KÜLL MA OLEN TUBLI!


Ma usun, et iga lapsevanem teab seda tunnet.
Kuidas sa ehitad üles suure klotsidest torni ja siis tuleb laps ja virutab selle ümber.
Ja kuidas see läheb sulle korda!
"Ära lõhu minu torni ära!" ärkab sinus igavene laps. "Miks sa lõhkusid minu torni ära...."

Eile ärkas minus igavene laps, kui ma kolimise jaoks Marta puslekogu kokku panin. Annab see ju omamoodi rahuldustunde, teadmise, et oled tark ja tubli - suudad panna pusletükid õigetele kohtadele. Suudad hunnikust kaootilisest segadusest võluda välja ilusad terviklikud pildid.

Palusin endast pilti ka teha, et seda mõnusat rahuloluhetke jäädvustada.
Ja Marta oli ka tore, ei seganud seekord, ei loopinud seekord pusletükke laiali ja laskis emal tubli olla.

Arvake ära, miks?

4 Comments:

Blogger andry said...

tundub, vastus pildil on. Lasid Martal samal ajal vannitoa või mis iganes ust kritseldada.
Tegelt, mina olen avastanud oma elu jooksul ühe väikse, a mulle olulise tõe. Mis mekib egoistlikult.
Hoolimata sellest, et ma oma lapsi armastan, et ma oma naist armastan, et ma oma sõpru armastan, kõige tähtsam siin maailmas minu enda jaoks olen ikkagi ma ise.

Ja see tähendab mõnikord, et teed asju, mis kellelegi teisele korda ei lähe, teed neid samal ajal, kui peaks tegema midagi teiste jaoks olulisemat.

Mis tegelikult palju tähtsam - see igavese lapse teema. Mulle tundub, et kui see laps inimese sees ära sureb, et siis ongi p***ses. Siis ongi tegelik surm käes.

Panen siia otsa ühe tsitaadi. Minu jaoks on see seotud miskitpidi blogimisega ja kirjutamisega laiemas plaanid, ja Marta blogiga kuidagi lausa eriliselt. (Ai vai, ka Iida blogiga on see väga seotud).

…see, mis elus loeb, ei ole mitte see, mis sinuga juhtub, vaid see, mida sa mäletad ja kuidas sa seda mäletad GABRIEL GARCIA MARQUEZ

6:42 AM  
Blogger ema, isa ja leevike said...

tere! sattusin eile siia lehele. täna tulin uuesti. väga armas lugemine.

8:36 AM  
Blogger Giustino said...

...Jah, õige vastus Andryl. Laps sodis samal ajal kapiukse ära! (Õnneks tavalise kriidiga, mis hõlpsalt maha tuleb.)

3:18 PM  
Blogger Eppppp said...

Uaps, postitasin ennist oma kommentaari kogemata Justini nime alt.

3:19 PM  

Post a Comment

<< Home