Monday, April 10, 2006

Marta on Giustino Petrone fänn


Viimasel ajal nõuab Marta, et issi "pilliks". Ja kui issit kodus pole, siis nõuab minult "issi muusikat, pliis!"
Eile panime arvuti külge Skype-telefoni kõrvaklapi ja nüüd kügeleb Marta mul siin laua all, kõrvaklapp kõrvas ja patsutab rütmi... Kuulab arvutist issi muusikat. Niipea kui laul läbi saab, teeb suu lahti ja nõuab. "Veel! Veel issi muusikat, pliis!"
Osa Justini muusikat on olemas ka netis, võite kuulata, kas teil on Martaga sama maitse ;) - uuem plaat ja vanem plaat.

PS. Netist kuulates on mõnes kohas tehnilisi probleeme, heli kaob korraks ära, kuigi originaallindistuse peal on korras.

4 Comments:

Blogger Tiiu said...

Epp, Sul on fantastiline mees!

1:03 PM  
Blogger Merli Vajakas said...

ma mõtlen ka, et mul võiks kunagi samamoodi vedada. :)
mulle meeldivad need lood. :)

1:20 PM  
Blogger luize said...

Ma natuke kuulasin. Ja see mis ma kuulsin, meeldis mulle küll. Isegi niiväga, et mõtlesin, küll oleks tore laivis kuulata! Kas Justinil on kombeks kontserte anda? Ja kas oleks võimalik teha seda näiteks Eestis? Siis kui te tulete natuke käima ja siis ka, kui päriselt tagasi tulete?

7:08 AM  
Blogger vampodrama said...

lapsed on alati issi muusika fännid, kui issi juhtub muusik olema. minu õemees on kah kitarrist ja mõlemad mu õe lapsed on tulihingelised fännid, seda just eriti nooremas eas. noorem poiss on praegu 3-aastane ja rokib koos muu peregaTanel Padar & The Sunile võimsalt kaasa. :)

8:31 AM  

Post a Comment

<< Home